9 Aralık 2011 Cuma

hoptiripitaknaktaklap

Şu an seneler öncesinden kalan emektar laptopumun başındayım. O zamanlar dinlediğim şarkılara bakarken diyorum ki yani bunalıma girmemek mümkün mü bunlarla? Listeden birkaç örnek vereyim.
Epmyrium-  dying brokenhearted
Entwine- safe in a dream
Iamx- missile
Eloy- awakening
Theatre of tragedy- a distance there
Apocalyptica-  bittersweet 

Valla yazarken bile daraldım. Şimdi eski halimin karşısına çıksam "Evladım ne bu böyle dinlediğin? Aç Justin aç Rihanna aç kop kop hadi bakayım göreyim seni! Ha şöyle...Bunalım bunalım filmler izleyip evde duracağına çık dışarı, arkadaşlarınla piknik miknik yap. İçme çocuğum içme daha gençsin ne derdin var?Bırak elinden o bardağı yeşil çay iç kuzuuum!"
Hoş bunları bana diyenler zaten yok muydu, vardı elbet. Kafama vura vura anlatsalarmış. Sigara içtiğimi görmezden geleceklerine kafam terlik falan fırlatsalarmış. Suçu onlara atıyorum sanmayın ama evet atıyorum gençtik cahildik kardeşim. Şu yaşımda disiplin taraftarı oldum kendi halime içlenmekten. Heheeyt! At kadehi elindeeen bin parçaya bölünsüüün dökülsün meyler yereee hatıralar gömülsüün!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder